Klubová výstava Knížecí rybník

17.05.2014 20:11

Adiant se zúčastnil klubové výstavy s cílem získat v tom velkém počtu přihlášených alespoň známku " výborný ". V dalším týdnu byl přihlášený na zkoušu a to dohromady by znamenalo chovnost první třídy.

Jenže při posuzování došlo bohužel k nevšednímu incidentu. Adar Šenovský dvůr napadl Adianta, který to samozřejmě nečekal , povalil jej na záda a kousal. Majitelka ho neudržela. Já jsem to také nečekal a snažil jsem se Adara odtrhnout. Nakonec se mi to podařilo. Byla to opravdu nepěkná podívaní, protože to takhle hodnotili všichni přihlížející. Rozhodčí na to nereagoval. Jako by se nic nedělo. Nejdříve jsem Adiantovi zkontroloval nohy . V tom chlumci hrozilo pokousání.  Byl jsem nervozní, vzteklý ........Adar získal V, my VD .

Při posuzování nedal Adiant na sebe šáhnout. Pořád se ohlížel, odkud zase něco skočí.  Takže jsme vyfásli VD ( nedal na sebe šáhnout ). 

Doma se choval také divně . Po důkladném ohledání mi bylo vše jasné. Výsledek napadení - 2 velké díry přímo v penise.  Je jasné, proč nedal na sebe šáhnout ani rozhodčímu. Jelo se hned na veterinu ( p. Ekrt ).  Léčba trvala  3 týdny. Podle veterináře jsou všechny funkce zachovány.

Majitelka Adara uhradila léčbu Adianta.